KOLEKSI HADIAH

Dah dekat setahun saya bekerja dengan PPIK Maxis ni dan banyak juga acara-acara yang telah diadakan di PPIK Kg Endah ni. Bukan cerita tentang Acara yang dijalankan di PPIK ni, ini cerita tentang KOLEKSI HADIAH yang Saya dan PPIK Kg Endah telah terima sepanjang saya bekerja di PPIK ini. Bukan kerana hendak menunjuk-nunjuk tetapi untuk dijadikan pembakar semangat untuk saya terus berkhidmat kepada masyarakat dan secara langsung mempromosikan Kg Endah ini dan Komuniti di Kg Endah ini juga dapat menjana Ekomoni berikutan dengan Acara tersebut.

Apple iphone ni bukan la hadiah yang saya dapat tapi teringin gak nak cuba pakai kan. Manalah tau Maxis sudi bagi iphone ni hihihi....


hadiah dari Mr Choo Yun Peng Pensyarah dari Leeds Universiti Australia bersama UKM. Alat Microcontroller iaitu satu alatan yang mana kita sendiri memprogram untuk dijadikan sesuatu alat (susah nak diterangkan). Saya belum sempat untuk mencuba alat ini dan mungkin saya akan mengkajinya untuk dijadikan Robot kecil serbaguna insyallah. Buku manual dan CD panduan disertakan sekali tapi bagi beginner macam saya ambik masa yang lama gak untuk faham nih... Harga untuk set ini lebih kurang Dollar Aus 260.00. Terima kasih kepada UKM dan Mr Choo.


Hadiah seperti Pen dan Buku Diary adalah dari acara Perasmian Laman Web komuniti. Payung semasa menghadiri kursus di Hotel Corus. Baju merah tu semasa program Cyberkids di Kg Endah. Orang yang dibawah payung tu pula Hadiah Istimewa Saya (Mak dia bagi pada saya...) harharhar

Digital album (frame) saya dapat dua buah. Satu semasa kursus di sheraton ( letak di dalam office PPIK ) dan satu lagi semasa acara cyberkids di Kg Endah ( kat rumah).

Ni la hadiah yang paling saya sayang, Thumbdrive 8GB steel body hadiah semasa acara cyberkids juga sebagai tuan rumah. Terima kasih Maxis, UKM dan yang terlibat serta Team Maxis cyberkids.




About me

Foto saya
Memanfaatkan Pengalaman untuk Pembagunan Komuniti. Unite We Stand.