JOM JOINT TWITTER


Salam, kali ini kita dengar pula satu lagi social messaging sistem yang dah lama pun twitter ni ada dalam dunia IT ni. Sebelum ini pun saya ada rasa untuk mencuba tapi bila ada kawan-kawan add twitter ni kat mel terus la saya explore Apa itu Twitter. Ok twitter macam mesej sistem juga, kita boleh berhubung dengan keluarga, kawan-kawan atau warga kerja kita. Sama ada di blog, Email ataupun di telefon bimbit kita boleh mengetahui perkembangan atau apa-apa berita dari orang yang saya sebutkan tadi. Kira kita ni selalu update la.. Untuk Info atau Video berkenaan twitter ini klik disini. Saya dah joint dah, kalau boleh semua PPIK atau follower blog ni joint sekali lagi best untuk kita selalu bertukar-tukar idea, cerita atau apa-apa sahaja.
post signature

About me

Foto saya
Memanfaatkan Pengalaman untuk Pembagunan Komuniti. Unite We Stand.