PENGENALAN EDITOR


Asalamualaikum, selamat sejahtera. 
Sebenarnya saya dah lama buat blog ni tapi tak bleh nak update posting sebab masaalah talian internet. Walaubagaimanapun saya cari jalan untuk nak update blog ni, Alhamdullillah saya dapat satu Penaja (Sponsor) untuk PPIK Kg Endah ni. Terima Kasih pada Pn Siti Aida (AIDANIE DIGITAL) satu syarikat berkaitan IT juga yang ada di Kg Endah ni kerana Menaja Talian Streamyx WIFI ( bagi password wep key) untuk kemudahan saya mengerakan PPIK dengan lancar. Ada juga Individu individu tempatan yang berjanji akan menaja alat-alat tulis, kertas, Colour Printer dan sebagainya. Nama mereka akan saya letak di laman blog ini Insyallah.

Saya akan selalu update blog ni untuk menceritakan agenda, acara atau permasaalahan  yang berlaku di PPIK ini, saya juga akan mengadakan satu klinik ( bukan klinik kesihatan ) komputer dan sedikit sebanyak pengetahuan tentang Jurutadbir sistem maklumat. Saya berharap agar kita sama sama dapat berkongsi ILMU dan pengalaman.

Opppt... lupa plak, jangan lupa bagi Bintang ye.. Terima Kasih bro,sis.

About me

Foto saya
Memanfaatkan Pengalaman untuk Pembagunan Komuniti. Unite We Stand.